poniedziałek, 4 czerwca 2012

Mięso z udek kurczaka, sałata i ryż

Ten obiad robiłam nie dłużej niż 30 minut, oto opis przygotowania:






mięso z udek z kurczaka pozbawiłam kości,  najpierw zamarynowałam w marynacie z octu balsamicznego, miodu, cytryny, czosnku,soli, pieprzu i ziół, wstawiłam na kilka minut do lodówki. W tym czasie podsmażyłam szklankę  ryżu na oliwie, dodałam startą marchew (1/2) i zalałam dwiema szklankami wody.

Mięso wyjęłam z lodówki, podsmażyłam na oliwie, dodałam drugą połowę marchewki, cebulkę, pokrojona w plasterki cukinię i kilka pieczarek. Smażyłam kilka minut.

Makaron  miałam ugotowany dzień wcześniej, dodałam do niego pomidory suszone.

Zrobiłam szybka sałatkę z sałaty lodowej, śliwek suszonych, cebulki dymki, ogórka zielonego, pół startego jabłka, koperku, jogurtu naturalnego i majonezu light.

Wszystko to trwało niespełna 30 minut – uwierzcie, mam świadków!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz