piątek, 6 lipca 2012

Grillowana pierś z kurczaka w przyprawie naturalnej KNORR




Błyskawiczny obiad - grillowana pierś z kurczaka, kapusta zasmażana i ziemniaki z wody.



Odkryłam fenomenalne przyprawy do mięs KNORR - są to bardzo aromatyczne, naturalne przyprawy z dużą ilością ziół do mięs. Ja jestem zwolenniczką grillowania więc zastosowałam te przyprawy do macerowania mięs i wykonałam marynaty. Marynatę nalezy wykonać według przepisu to znaczy dodać kilka łyżek oleju i odpowiednią ilość przyprawy - zależy jaka jest ilość mięsa i marynować minimum 30 minut. Oczywiście im dłużej tym lepiej, ponieważ wtedy mięso jest naprawdę aromatyczne i mięciutkie.





Zostałam absolutną fanką tych przypraw, stały się moimi ulubionymi, zresztą nie tylko moimi, bo i cała rodzinka zachwyciła się smakiem mięsa.  Bardzo lubię jak przyprawa nie jest tak drobno zmielona, tylko czuć drobinki ziół, wtedy mięso zupełnie inaczej smakuje. Nie jest suche przede wszystkim, co jest bardzo ważne dla mojego męża.
Gorąco polecam wszystkim te nowe produkty Knorra!

http://www.knorr.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz