czwartek, 6 września 2012

Sałatka z warzyw z dzikim ryżem

Zostałam zaproszona na wielkie grillowanie, jak zwykle do góry mięcha postanowiłam dołączyć lekkie, chrupiące warzywa i jakiś akcent z ryżem, świetnie wyszła sałatka z dzikim ryżem - kolory po prostu ozywiły cały stół

składniki:

- brokuły
- ser feta
- papryka
- pomidory
- ogórki
- dziki ryż Britta
- sos czosnkowy (z koperkiem i szczypiorkiem na bazie jogurtu)

Brokuły ugotować na parze, tak aby były chrupiące, pokroić w kostkę warzywa i ugotować ryż Britta według przepisu na opakowaniu. Gotowałam go około 45 minut, dzięki czemu był mięciutki i naprawdę pyszny. Był swoistą ciekawostką na stole a z dodatkiem sosu czosnkowego po prostu pycha!


Ryż dziki Britta to moje nowe odkrycie, jestem pewna, że będzie gościł na moim stole częściej. Jest bardzo smaczny i posiada wyjątkowy smak.
Dziekuję portalowi Urodaizdrowie.pl za możliwość przetestowania tego wspaniałego produktu.

Więcej na temat ryżu dowiecie się ze strony www.britta.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz