czwartek, 6 września 2012

Kolorowe szaszłyki z przyprawami Appetita

Witajcie! Dzisiaj przedstawiam Wam moje kolorowe słodko-mięsne szaszłyczki, które zawdzięczają swój niebanalny smak zapewne też przyprawom Appetita. Oto przepis:



składniki:

- pierś z kurczaka
- ananas
- śliwki suszone
- papryka
- cebula czerwona
- cukinia
- oliwa z oliwek plus sok z ananasa
- przyprawy na marynatę: ziele angielskie Appetita, imbir Appetita, pieprz ziarnisty Appetita








wykonanie:

Najpierw zrobiłam marynatę z oleju oraz soku z ananasa z puszki i wody, dodałam przyprawy Appetita. Kurczaka pokroiłam w kostkę i nadziewałam na patyczki w towarzystwie pozostałych składników na przemian (ananas, mięsko, papryka, cebulka, mięsko, śliwka i cukinia)
Wszystkie szaszłyczki zalałam marynata i odstawiłam na dwie godziny do lodówki. Podczas grillowania polewałam marynatą aby mięsko nie było suche.
Niebo w gębie!!!

Przyprawy marki Appetita bardzo mile mnie zaskoczyły pod kilkoma względami. Po pierwsze są świetnie zabezpieczone. Posiadają bardzo ciekawe,  estetycznie wykonane wręcz designerskie fioletowe opakowania. Są bardzo wysokiej jakości, przyprawy w nich są z pewnością bardzo zabezpieczone przed działaniem temperatury czy wilgoci.
Same przyprawy są niezwykle  aromatyczne i świeże, gorąco polecam wszystkim gospodyniom i kucharzom!

Dziękuję portalowi Urodaizdrowie.pl za możliwość testowania przypraw , więcej informacji o nowościach marki na stronie : http://www.appetita.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz