wtorek, 3 lipca 2018

Tatar z surowego łososia z cebulą


Tatar z łososia pierwszy raz miałam okazje spróbować będą nad morzem, naszym polskim Bałtykiem w jednej z restauracji. Zasmakował mi tak bardzo, że postanowiłam przenieść go na domowe terytorium mojej skromnej kuchni i wyczarować to danie dla mojej rodziny. Udało mi się stworzyć tatara idealnego: balans smaków, jego subtelność naprawdę zrobiła ogromne wrażenie nie tylko na moim mężu, ale przede wszystkim zaproszonych gościach. Tatara możemy serwować  z dodatkiem kaparów, awokado oraz kawiorem z łososia. Podajemy go schłodzonego w małych kokilkach lub jak na zdjęciu uformowanego zgrabnie i kształtnie w elegancki stożek.


składniki:

sos sojowy pół łyżeczki
Surowy łosoś około 450 gram
Żółtko
Ogórek konserwowy
Czerwona cebula
Limonka cała

Łososia siekam na drobne kawałeczki, skrapiam limonką lub cytryną. Dodaję pokrojony drobniutko ogórek, przyprawy (pieprz), cebulkę, surowe żółtko i sos sojowy do smaku. Całość delikatnie mieszam i gotowe!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz