czwartek, 10 września 2015

Catering w Łodzi na party - FrykasyAnanasy.pl - opinia i relacja z babskiego wieczoru!

Uwielbiam nasze babskie wieczory, na których gramy w gry towarzyskie np ALIAS PARTY, Dixit czy też w Prawo Dżungli. Jednak po krótkim czasie zaczyna burczeć w brzuchu i jak zwykle zamawiamy pizzę lub robimy kanapki. 



Tym razem postawiłam na dania bardziej wykwintne i zamarzyłam o  bardziej wyrafinowanych delicjach i przekąskach typu fingerfood. Na szczęście natrafiłam na nowoczesny sklep online z przekąskami www.frykasyananasy.pl, który oferuje  naprawdę niezwykle szeroką ofertę eleganckich kanapek, pysznych i nieziemsko wyglądających pater z roladkami i przekąskami, sałatek a nawet mini desery.



Strona cateringu jest przejrzysta, a zdjęcia w 100 % odpowiadają produktom, które zamawiamy. Przysmaki znajdzie tu dla siebie bowiem miłośnik owoców morza czy bardziej tradycyjnych frykasów. Ja wybrałam z oferty różnorodne przekąski, tace pełne tych cudowności były pięknie przystrojone i wspaniale zabezpieczone do podróży. Małe kokilki czyli kieliszeczki z przekąskami otrzymacie w dużym, pakownym pudełku a pozostałe smakołyki na przeźroczystych, plastikowych tacach - schludnie i naprawdę elegancko, nie trzeba w ogóle martwić się o przekładanie produktów.



Powiem od razu, że w sumie było 9 osób - wszyscy się najedliśmy a i tak ponad 1/3 przekąsek została na drugi dzień. Jedzenie jest wykonane ze świeżutkich produktów, pięknie przystrojone, idealnie doprawione, każdy nawet najbardziej wybredny smakosz znajdzie tutaj coś dla siebie.



Mnie osobiście najbardziej smakowały szaszłyczki z krewetki i ananasa oraz krem angielski. Jednak słowa uznania otrzymała też sałatka z kurczakiem (kurczak smażony, fioletowa sałata karbowana, pomidor, papryka, sałata lodowa, sos vinegret). Cena za dość dużą misę sałaty 55 zł



Patera roladek cena 99 zł (30 sztuk) -  tutaj znajdziemy kompozycję trzech rodzajów roladek: z łososia z kremowym serkiem i ostrą papryczką, z cukinii nadziewanej serem feta i orzechami oraz szynki z kremem chrzanowym.Najbardziej z tej tacy urzekły mnie roladki z cukinii - są bardzo syte i idealne jako zakąska do wina.



Miłą niespodzianką była dla nas też patera przekąsek w ilości 30 sztuk składająca się z: roladki z łososia z kremowym serkiem i ostrą papryczką, melon z szynką parmeńską, babeczki z pastą z tuńczyka. O babeczki musiałyśmy walczyć i to one najszybciej zniknęły ze stołu... Polecam, koszt patery 109 zł



 Kolorowe kanapeczki z bogatą ilością składników na pieczywie wieloziarnistym - lekkie i zdrowe, oceńcie sami:




Monoporcje to szeroki wybór apetycznie wyglądających wytrawnych lub słodkich przekąsek podanych w trójkątnych kokilkach. Zdecydowałam się na ceviche z łososia (bo przecież łosoś to bogactwo kwasów omega 3, a więc samo zdrowie) oraz miniszaszłyki z krewetką. Ceviche podano na listkach sałaty z dodatkiem limonki oraz granata. Porcja nie jest duża, ale to dość wyraziste danko, więc polecam miłośnikom tej ryby.

 

Szaszłyk jak już wspominałam absolutnie podbił moje kubki smakowe: pikantna krewetka, mięsista otoczona przyprawami i słodki smak ananasa to dla mnie największe zaskoczenie kulinarne tego wieczoru. Za monoporcje po 10 sztuk zapłaciłam 50 zł



 



Było też coś na słodko - deser, który wszystkim nam bardzo smakował: delikatny, waniliowy krem angielski, z warstwą cieniutkiej galaretki z flambirowanymi owocami, muśnięcie rozkoszy! Koszt za 10 sztuk - 60 zł



Za wszystkie patery z przekąskami, sałatki i deser wyszło do zapłaty z dowozem POD DRZWI 477 zł - myślę, że gdybym musiała teraz zakupić wszystkie składniki na te przekąski i spędzić pół dnia w kuchni to chyba odechciałoby mi się już zabawy na wieczór. Dodam na koniec, że zakupy w sklepie są łatwe i zabezpieczone odpowiednimi certyfikatami!






 Możecie zamawiać TUTAJ,

Możliwość płatności kartą.

 

 Pan Kanapka S.C. J. Matuszewski D. Andrzejczak,
    Siedziba w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 54/56, 91-463 Łódź,
    telefon: 512 100 522
    telefon2: 512 100 523








<

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam catering dietetyczny <3 To szybki sposób na przygotowanie przyjęcia dla osób bardzo zapracowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący wpis, jedzenie prezentuje się bardzo zachęcająco. ;) I tak sobie myślę, że organizacja imprez integracyjnych z całą pewnością przebiegałaby dużo sprawniej gdyby firmy częściej zamawiały tak pyszny catering. Ja z całą pewnością zasugeruję takie rozwiązanie swojemu szefowi.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wszystkie przekąski wyglądają świetnie. Osobiście uważam, że warto zamawiać catering dla firm, który umili każde szkolenie czy imprezę integracyjną. Jak wiadomo smaczne jedzenie zawsze stanowi pewną formę atrakcji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dania prezentują się naprawdę świetnie! Z tego co widzę są one również bardzo zdrowe. W zeszłym tygodniu byłam na wieczorze panieńskim organizowanym przez moją przyjaciółkę. Do wynajętej sali dostarczono nam bardzo dobry catering z Poznania, który specjalizuje się w dostarczaniu pożywienia na różnego rodzaju eventy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale smakowicie to wygląda <3 Catering dietetyczny to genialny i bardzo opłacalny pomysł na biznes w dzisiejszych czasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama korzystam z takich rozwiązań podczas każdej imprezy którą organizuję firma cateringowa staje na wysokości zadania i dostarcza przepyszne jedzonko. Polecam wszystkim super oszczędność czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie te potrawy wyglądają cudownie! Pewnie smakowały tak samo dobrze. Ja właśnie wybieram catering z Bydgoszczy na wesele mojej córki i przyznam, że miałam dość spory dylemat. Przecież podczas tak ważnej uroczystości wszystko musi być perfekcyjne. Ale udało mi się trafić na firmę, która ma wiele pozytywnych opinii od klientów z okolicy, więc chyba zdecyduję się na ich usługi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnym rozwiązaniem na wszelkiego rodzaju imprezy jest catering bankietowy. Super szybkie i pyszne przekąski idealne na każdą imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tu widzę same pyszności! Ostatnio sama zamawiałam usługi cateringowe z Warszawy to miałam okazję się przekonać, jak pięknie jest dopieszczone każde danie. Ja niestety tak nie potrafię, ale od czego jest catering? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cateringi w dzisiejszych czasach oferują naprawdę smaczne i zdrowe jedzenie, też nie dziwię się że tak dużo osób z nich korzysta. Sama myślę o tym by zacząć zamawiać jedzonko z https://www.lightbox.pl/ , wtedy miałabym z głowy gotowanie czego szczerze nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale to wszytko przepysznie wygląda. Rok temu zamawiałam catering okolicznościowy na chrzciny i muszę przyznać, że jestem z caternigu bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym raczej polegała na cateringu dietetycznym niż z domowym jedzeniem typu golonka, która do najzdrowszych nie należy. W wielu miastach dostępna jest https://torbasmaku.pl/ można zamówić takie codzienne dostawy do domu lub biura, codziennie jadłospis jest inny i menu składa się z 4 lub 5 posiłków

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak szybkie i zdrowe jedzenie to oczywiście profesjonalny catering dietetyczny. Polecam takimi rzeczami się zainteresować:) Myślę, że firma https://powermeal.pl/ przypadnie wam do gustu.

    OdpowiedzUsuń